Welkom op mijn blog! Leuk dat je een kijkje komt nemen.

Mijn naam is Eva van Beers. Ik ben geboren op 7 September 1991 in Tilburg, Nederland. Uiterlijke kenmerken: Groen/blauwe ogen, blond haar, 1 meter 56 en schoenmaat 36/37.
In Augustus 2011 ben ik begonnen aan een nieuwe studie, International Lifestyle Studies. Een opleiding tot trendwatcher en conceptontwikkelaar. Het lesprogramma is onderverdeeld in 6 sectoren: Appearance/Uiterlijk, Food/Voeding, Health/Gezondheid, Human Movement/Beweging, Leisure/Vrije Tijd en Living/Wonen.
Dit blog is een opdracht vanuit school, alle studenten moeten verslag leggen van bepaalde onderdelen van de opleiding. Waarom? Bloggers spelen op dit moment over de hele wereld een grote rol. Voor ons is het een mooie manier om te leren hoe verslag te leggen van belevingen.

Ik wens jou als lezer veel leesplezier met mijn blog. Hopelijk kom je nog een keer terug om verder te lezen, of laat je een reactie achter.

Liefs,

Eva